مزایا و معایب استفاده از جاروهای هوشمند برای خانه شما
نوشته شده توسط fourat8 در ساعت 6:34


جارو کردن خانه بعد از یک روز کاری سخت و طاقت فرسا چیزی نیست که همه از آن لذت ببرند. یعنی در شرایطی که در عین حال می توانید خودتان را وقف آشپزی یا کارهای شخصی کنید و در زمان صرفه جویی کنید.

دقیقاً به همین دلیل است که جاروهای هوشمند طراحی می شوند. تمیز کردن را برای کسانی که به زمان بیشتری نیاز دارند آسان تر می کند. اما این جاروها علاوه بر مزایای بی شمار، معایبی نیز دارند. در این مقاله از نمایندگی تعمیر جاروبرقی بوش به معرفی مزایا و معایب این جاروها می پردازیم. با خدمات پس از فروش بوش همراه باشید.


مزایای یک جاروبرقی هوشمند خانگی

جاروبرقی های خانه هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که زندگی پرمشغله امروزی را آسان تر کنند و تعداد ویژگی های آن هر روز در حال افزایش است تا نیازهای بیشتری را برآورده کند.

• قابلیت برنامه ریزی.

یکی از بهترین ویژگی هایی که پاک کننده های هوشمند در اختیار شما قرار می دهند، امکان برنامه ریزی زمان است. به عبارتی می توانید روز و ساعت کار زباله شوی را تعیین کنید و به این دستگاه هوشمند بسپارید تا بدون حضور در خانه، خانه را تمیز کند. این را می توان روی برخی جاروها از طریق برنامه نصب شده روی تلفن شما انجام داد، در حالی که مدل های دیگر را می توان مستقیماً از طریق دستگاه پیکربندی کرد. در این مدت، می توانید با خیال راحت به کارهای دیگری بروید که دستگاه ها هنوز هوشمند نیستند. به عنوان مثال، می‌توانید سایت‌هایی مانند اتو کردن و بخارپز کردن لباس‌های خشک و شسته شده با اتو بخار پاناسونیک، خرید لوازم خانگی جدید، مقایسه قیمت‌ها یا حتی مدیتیشن را جستجو و ضربه بزنید. همه چیز به شما بستگی دارد.

از آنجایی که طول جاروهای هوشمند کوتاه است و معمولا به شکل گرد ساخته می شوند، جابجایی آنها به سطوح مختلف بسیار آسان است و سطوح زیر مبل، میز و صندلی را به راحتی تمیز می کند. این موضوع باعث تمیزی بیشتر خانه می شود. همچنین برخی از انواع جاروهای هوشمند برای جمع آوری و تمیز کردن مایعات از سطوح طراحی شده اند. این عملکرد که مشابه عملکرد برخی از انواع جاروهای شارژی است، می تواند تمیزی بیشتر محل زباله شما را تضمین کند. اگر جاروبرقی هوشمند شما این قابلیت را ندارد، می توانید از جارو شارژی ساخت یک برند معتبر برای تمیز کردن این سطوح استفاده کنید. برخی از مدل های جارو شارژی بلک اند دکر یا مولینکس در صورت اصل بودن و خریداری شده از نمایندگی فروش می توانند با قیمت مناسب به عنوان دستیار خوبی برای جاروبرقی هوشمند شما باشند. برای خرید جارو شارژی بلک اند دکر کلیک کنید.

• سطوح مختلف تمیز کردن

هنگامی که تصمیم به خرید یک جارو هوشمند دارید، به سطوحی که قابلیت تمیز کردن آن را دارد توجه کنید. به طور معمول، بیشتر جاروهای هوشمند می توانند سرامیک، پارکت، فرش و موکت را تمیز کنند. با این وجود باید به این ویژگی توجه کنید تا در هنگام نظافت سطوح مرتفع پس از خرید متوجه ضعف دستگاه نشوید.

• زمان عملیات صحیح

میزان کارکرد جاروی هوشمند شما به زمان شارژ و قدرت دستگاه بستگی دارد. با این حال، اگر یک جاروبرقی از یک برند معروف خریداری کنید که معمولاً هر سه تا چهار ساعت یکبار شارژ کامل می شود، دستگاه می تواند حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم کار کند. این باعث می شود که این دستگاه برای انواع اتاق های بزرگ و کوچک مناسب باشد.

معایب جاروهای هوشمند

در مقابل مزایای زونا هوشمند، برخی از کاربران این زونا نیز معایب آن را می دانند که دانستن آنها می تواند به شما در انتخاب درست کمک کند.

• پاک کننده هوشمند با سرعت پایین

اگر معمولاً عجله دارید و سرعت برایتان بسیار مهم است، خرید جارو هوشمند ممکن است شما را راضی نکند. زیرا معمولا سرعت این دستگاه هنگام در دست گرفتن شلنگ جاروبرقی به پاهای شما نمی رسد. علاوه بر این، دستگاه گوشه های خانه را با دقت بیشتری بررسی می کند، بنابراین نظافت زمان بیشتری می برد. بنابراین، وقتی عجله دارید، می توانید دستگاه را طوری تنظیم کنید که قسمت شلوغ خانه را پاک کند و بقیه را خودتان برای افزایش سرعت پاک کنید.

• ماشین را در برابر موانع متوقف کنید

بسیاری از جاروبرقی های هوشمند مدل قدیمی یک مشکل اساسی دارند و آن این است که وقتی دستگاه به گوشه ها برخورد می کند، ممکن است در حین تمیز کردن گیر کند و متوقف شود. خوشبختانه این مشکل در دستگاه های جدید حل شده است. بنابراین، ارزش دارد قبل از خرید با مدل دستگاه آشنا شوید. به طور معمول، رفتگرهایی که می توانند چیدمان خانه را حفظ کنند، کمتر این مشکل را دارند.

• آزادسازی به موقع بار.

اگر دستگاه شما کند است و باتری آن ظرفیت زیادی برای نگهداری برق ندارد، احتمال خاموش شدن دستگاه در حین کار زیاد است. اما این مشکل در مدل های جدیدتر در حال بررسی است و قابلیت بازگرداندن جارو به شارژر در زمان کم شدن برق یکی از مواردی است که برای رفع این مشکل و جلب رضایت کاربر اضافه شده است.

نتیجه نهایی؛ جارو هوشمند بخریم یا نه؟

پاسخ به این سوال تا حد زیادی به شرایط خود شما بستگی دارد و اولین قدم این است که توجه داشته باشید که آیا استفاده از جاروبرقی هوشمند می تواند به طور کامل جایگزین جاروبرقی برقی معمولی شود یا خیر. اینجاست که خواندن این مقاله به شما کمک می کند. استفاده از این جارو برای افراد پرمشغله یا افراد مسن انتخاب ایده آلی است و می تواند در مصرف انرژی و زمان بسیار صرفه جویی کند.

• مراقب باشید، معمولاً پس از چند بار استفاده از جاروبرقی هوشمند، برای تمیز کردن گوشه های گرد این دستگاه باید یک بار از جاروبرقی معمولی استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: